Sortimosi, oprema in inženiring d.o.o
#
Gerbičeva ulica 114, 1000 Ljubljana
#
E-pošta: sortimo@sortimo.si
#
Telefon: (01) 280 88 08    Mobitel: 051/644-296

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja
Pogoje poslovanja določa Sortimosi d. o. o., ki blago in storitve partnerjev ponudnikov na portalu www.sortimo.si prodaja v svojem imenu in za svoj račun.

Prijava
Za prijavo morate vpisati svoj elektronski naslov, registrirani uporabniki pa morate vpisati tudi svoje geslo. V primeru, da še niste naš registrirani uporabnik, se lahko registrirate preko povezave, ki vas bo popeljala na stran za registracijo novega uporabnika. Svoje podatke vpišite v takšni obliki, kot jih želite kasneje imeti izpisane na računu za kupljeno blago. Za nakup registracija ni potrebna in ga lahko opravite kot gost.

Postopek spletnega nakupa

Prijava uporabnika

Uporabnik, ki že ima uporabniško ime (email) in geslo, se lahko direktno prijavi v spletno stran. Na strani za prijavo tako vpiše svoje uporabniško ime in geslo ter stisne gumb prijava. Sistem ga ob neuspešni prijavi obvesti, da uporabniško ime ali geslo ni pravilno. Ob uspešni prijavi ga preusmeri na začetno stran (index), razen če se uporabnik nahaja v check-out postopku – takrat uporabnika preusmeri na isto stran, kjer se je nahajal že prej, prijavna forma pa se v tem primeru spremeni v izpis uporabniških podatkov, za naslovom etc...

Spodaj je povezava »plačnik je tudi prejemnik«, s klikom na to povezavo se uporabniku odprejo polja, s katerimi določi nov naslov dostave.

Uporabnik ima na voljo tudi povezavo za pozabil sem geslo. Ob kliku na to povezavo se uporabniku prikaže vpis njegovega emaila. Po vpisu se mu izpiše sporočilo, da je na email dobil povezavo za verifikacijo. V tem emailu klikne povezavo, ki ga preusmeri na prijavno formo, kamor vpiše svoje novo geslo, dvakrat. Ko uspešno vpiše svoje novo geslo, ga sistem preusmeri na osnovno vpisno formo.

Registracija uporabnika

Uporabnik se na svojo željo lahko registrira. Izpolni lahko vse podatke ali le obvezne, ki so označeni z zvezdico. Podatke se preverja preko javascipt-a, tako da je za pravilno delovanje potrebno imeti omogočeno javasciprt v brskalniku.

Podjetja lahko vpišejo tudi naziv podjetja in davčno številko ter označijo ali so davčni zavezanci. Pred prijavo se je potrebno strinjati s splošnimi pogoji sodelovanja. Uporabniku se na klik povezave odpre pop-up s splošnimi pogoji sodelovanja. Uporabnik ima tudi možnost prijave na e-novice. Ta informacija se shrani v backendu, ob uporabniku in ni povezana z nobenim mailing sistemom.

Uredi profil

Ko je uporabnik prijavljen pridobi v uporabniškem infopushu povezavo do urejanja njegovega profila. Na to povezavo pade na stran, ki je zelo podobna registraciji, le da so vsa polja že izpolnjena. Polja, ki so obvezna pri registraciji, so obvezna tudi pri urejanje profila.

Košarica

Kadar uporabnik doda kakšen izdelek v košarico, se mu pokaže povezava do košarice. V košarici je za vsak izdelek v njej našteto:
  • Slika izdelka
  • Ime izdelka
  • Kratek opis izdelka
  • Parametri izdelka (barva)
  • Količina izdelka, ki jo uporabnik lahko spremeni. Lahko uporabimo tudi ikone + in -
  • Cena izdelka
  • Akcijska cena izdelka
  • Velik X, s katero lahko izdelek odstrani iz košarice
  • Prikaz zaloge izdelka
  • Popust, če ima izdelek kakšen popust (če je v akciji)
  • Skupaj, ki pomeni količina * cena

Po končanem seznamu je še končni seštevek – znesek celotnega nakupa, število vseh artiklov, povezavo na poštnino, ki se odpre v drugem oknu in navedbo, da je DDV že vštet v ceno.

Uporabnik ima možnost vpisati tudi kodo za popust, ki celoten znesek zmanjša za določen popust.

V košarici je seveda tudi gumb na plačilo – uporabnika poveže v nakupni proces in nadaljuj z nakupom, ki uporabnika preusmeri na začetno stran.

Blagajna

Blagajna je razdeljena na tri dele, prvi je uporabnikški del, kjer se uporabnik identificira, v drugem izbere način plačila, v tretjem pa je celoten pregled nakupa.

Identifikacija uporabnika

Je razdeljena na dva dela – ali uporabnik že ima uporabniško ime in geslo, ali pa se mora na novo registrirati. V prvem primeru samo vpiše uporabniško ime in geslo, ob uspešni prijavi se mu izpišejo njegovi podatki in podatki za naslov. Ob neuspešni prijavi se izpiše opozorilo, da vpisano geslo ni pravilno in povezava na pozabil sem geslo (ki vodi na prijavo/pozabil sem geslo). Če uporabnik še nima računa na strani si ga lahko enostavno kreira. Vpiše potrebne podatke (iste kot pri registraciji), dodatno pa ima na voljo še tri stvari:
  • Kupec je pravna oseba, s klikom na to besedilo se mu odpreta dve dodatni polja za naziv podjetja in davčno številko
  • Ustvari si račun, s klikom na to besedilo se mu odpre polje za vnos gesla
  • Prejemnik je tudi plačnik, ki ima checkbox ki je že označen. Če ga uporabnik odznači, se mu odprejo polja za vnos novega naslova.

Kakšne posebne akcije po vpisu podatkov ni, saj uporabnik vse podatke pošlje na enkrat – ko odda naročilo.

Način plačila

Uporabnik lahko plača ali po povzetju ali po predračunu – UPN nalog. Sama izbira nikakor ne vpliva v nakupni proces, se pa odraža v poslanem emailu.

Vpiši kodo za popust

Uporabnik lahko še enkrat vpiše kodo za popust. Če jo je uporabnik vpisal že v košarici, se mu tukaj samo izpiše. Znesek popusta se upošteva v pregledu naročila.

Pregled naročila

Tukaj se izpišejo vsi izdelki, za vsak izdelek naziv izdelka, količina in skupni znesek. Pod seznamom izdelkov se nahajajo še naslednje postavke: skupaj, morebitni popust in vrednost DDV ter končna cena. Poštnina se omeni le kot »po ceniku pošte slovenije« in vodi do informativne strani. Seveda pa je prisoten gumb »Zaključi naročilo«, ki naročilo odda. Pod tem gumbom se nahaja povezava z pogoji sodelovanja.

Po zaključku naročila se uporabniku in administratorju pošlje enak email, ki vsebuje vse bistvene postavke o naročilu, kontaktne informacije o podjetju in načinu plačila (položnica, če je izbrana kot način plačila!).

Rok dobave
Pri dobavi blaga iz zaloge in ob plačilu po povzetju je rok dobave praviloma do 3 delovne dni po potrditvi naročila. Pri predplačilu je rok dobave do 3 dni po prejetju vašega plačila.

Dostava blaga
Blago dostavljamo na področju Slovenije z dostavno službo GLS (po ceniku in splošnih pogojih dostavne službe). Pridržujemo si pravico izbora druge dostavne službe, če je s tem dostava cenejša in učinkovitejša. Blago dostavimo na naslov, ki ga navedete ob prijavi ali naročilu. Cene v spletni trgovini vključujejo 22- oz. 9,5-odstotni DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave in plačila po povzetju. Strošek se plača dostavni službi (po ceniku in splošnih pogojih dostavne službe).

Osebni prevzem
Naročene izdelke lahko prevzamete v naši trgovini, na naslovu Sortimosi d.o.o., Gerbičeva 114, 1000 Ljubljana.

Plačilo
  • Plačilo z gotovino po povzetju (po ceniku in splošnih pogojih dostavne službe).
  • Plačilo po predračunu.
  • Plačilo za blago lahko opravite po predračunu z nakazilom na naš poslovni račun. Predračun boste prejeli na svoj elektronski naslov. O izvršenem plačilu nas obvestite po elefktronski pošti.

Vračilo blaga
V 8 dneh od prevzema blaga imate pravico do odstopa od pogodbe, ne da bi navajali vzroke za svojo odločitev. Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Strošek vračila blaga krijete sami, to je edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe. Vračila pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške vam bomo obračunali resnične stroške vračila. Za nastale stroške zaradi neupoštevanja pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Svetujemo vam, da nas pred vračilom blaga pokličete, da se dogovorimo o najboljši možnosti vračila. Podjetje Sortimosi d.o.o. vam bo v najkrajšem času vrnilo celotno kupnino, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo bomo nakazali na vaš osebni račun, ki ga boste navedli ob vračilu blaga. Pred vračilom kupnine moramo vrnjeno blago prejeti.

Cene in razpoložljivost blaga
Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo 22- oz. 9,5-odstotni DDV. Cene ne vključujejo stroškov dobave, ki so prikazani dodatno, in ne vključujejo stroškov plačilnega prometa, ki jih ima kupec pri plačilu blaga, razen kadar je to izrecno drugače pisno dogovorjeno.

Stvarne napake na blagu
Kadar izdelek nima lastnosti, ki omogoča njegovo normalno rabo, ali se kupcu izroči izdelek, ki se z modelom ne ujema – izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil –, lahko rečemo, da gre za stvarno napako na blagu. Primernost izdelka lahko preverimo z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, pa tudi z izjavami proizvajalca oz. navedbami na embalaži. Če menite, da gre v vašem primeru za stvarno napako na blagu, ki ste ga kupili, nas o tem skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestite v zakonsko določenem roku. Hkrati pa nam omogočite pregled izdelka.

Poškodbe nastale pri prevozu oz. dostavi
Fizične poškodbe blaga niso stvarna napaka. Kupec je dolžan takoj po prevzemu blaga le-tega pregledati in o vidnih poškodbah na blagu (fizične poškodbe blaga) takoj obvestiti naše podjetje. Če je ob dostavi blaga poškodovana zunanja embalaža oz. če lahko iz drugih znakov sklepate, da je blago v embalaži morda poškodovano, morate embalažo odpreti v navzočnosti dostavljavca in o poškodbah napraviti zapisnik, ki ga podpiše tudi dostavljavec. Za transportne poškodbe odgovarja prevoznik oz. dostavna služba. Pomagali vam bomo tudi pri reševanju reklamacij zaradi poškodb pri transportu. Svetujemo vam, da slikate še zaprto, poškodovano embalažo in poškodovani izdelek ter obvezno naredite zapisnik, ki ga podpiše tudi prevoznik. Slike in kopijo zapisnika pošljite na naš naslov.

Zbiranje, uporaba, hranjenje in varovanje osebnih podatkov
Osebni podatek je informacija, ki vas identificira (vaše ime, priimek, telefonska številka, naslov, elektronski naslov, številka vašega osebnega računa in podobno). Vaše podatke potrebujemo v primeru vašega spletnega nakupa in naročila na e-obvestila. Za zagotavljanje varnosti se lahko zbirajo tudi IP-naslovi, iz katerih dostopate do spletnega mesta. Osebni podatki, ki so pridobljeni s spletnih strani za enega od zgoraj omenjenih namenov, se bodo uporabljali izključno za ta namen (za potrebe izvedbe in dostave naročila ter pošiljanja e-obvestil z vašo privolitvijo). Vaših osebnih in kontaktnih podatkov ne bomo nikoli posredovali tretji stranki, ne glede na namen, razen če to zahteva zakonodaja. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (UL 94/2007 – uradno prečiščeno besedilo) in v skladu z evropsko zakonodajo (direktive EU 95/46/EC, 2002/58/EC in sporazumi ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189).

Sprememba osebnih podatkov ter odjava
Če želite spremeniti svoje podatke, elektronski naslov ali se odjaviti od e-obvestil, lahko to kadarkoli storite s kratkim sporočilom na enega od naših kontaktnih naslovov.

Pravica do obveščenosti glede osebnih podatkov
Pravico imate do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo na vas. Če imate kakršnakoli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, nas pokličite ali nam pišite na enega od naših naslovov oziroma številk.

Dostava

Dostava je brezplačna za vrednost naročila 300 eur in več.

Dostavo blaga za nas opravlja dostavna služba GLS.

Podrobnejše informacije o načinu dostave in plačilu dostavnih stroškov si oglejte v splošnih pogojih in cenike pa preverite na spletni strani podjetja GLS.